İNCİR ÇEKİRDEĞİ

11 Ağustos 2006

homini de gırtlak - tumba da yatak

şimdi biz günlük hayatta bir kahkahaların gırla gittiği bir office ortamına sahip olduğumuzdan mıdır bilinmez "ammannn sefaaaam olsun" nidalarıyla başladığımız incirimizi pek bir boşlar olduk. güzel insan, mümtaz şahsiyet, sevgi pötürüğü Adanııım bu duruma pek bi içerledi her niyeyse. oysa ki kendisi de turuncusundan yumurcağı için tuttuğu günlüğü ile meşguldu, nazar-ı dikkatimden kaçmıyordu onun bu halleri. her neyse efenim, incirimizin diğer bir çekirdeği olan su insanı da son günlerde o depresyon senin bu melankoli benim tadında yaşamayı hayat görüşü olarak benimsediğinden ve sanal alemle düzeyli bir ilişki yaşadığından çok da sallamaz oldu onurlu mücadelemizi. purçak tarlası zaten hep aşağıladı, hep hor gördü bizi. attı tuttu işte harkulade fikirlerimi paylaşcam blogumda diyerekten. dedi de kalite el kitabıydı, cihazları kafa göz yarmadan kullanma talimatıydı, haldun'a çemkirmeydi eh vait mi kalıyo bloga. ehh onlar bunca faideli faaliyetler içirisinde iken boş mu durdum ben? hayııııırrrr tabiii. danım danım danışılmak için ne gibi dekolteler giymek gerekir -ya ne diyorum yaf' ay kahrolıyım, entellektüel birikimdiycektim- konulu bi sosyal araştırma yapıyorum halihazırda.

bi de biz daa tatil neyim yapmadık sevgili okur. benim beyin diye kafatasımın içinde mercimek çorbası var söliyim size. sabahları sürünerek kalkıyorum, serviste uyuyorum, bi kazan kahve içsem anca açılıyorum, vs. vs. vs. amma çadırımın üstüne şıp diye damlayası, örgü balonları kapısına bağlanası alaimisema kodadlı mekan açılışı münasebetiylen sanırım bu sene anca eylülde tatil yapıcam ben.

Adanıım, su ve bir grup saz arkadaşımızlan yaptığımız kızgın kumlardan serin sulara salına salına, süzüm süzüm akma planlarımız benden yana bir tatlı hayal oldu.

sorarım şimdi annadınız mı halet - i ruhiyemi? yani nası yazıyım hoppidi hopidi yazılar?

sayın yetkililerden bi ricam olucek, sözlerime son verirken dillendirmek istiyorum.

bundan bir zaman önce çok sevgili iki arkadaşımın bizim tatilimizde gözü kalmıştır. bu ruh halim kendilerine zarar verici bir hareket yaparsan hafifletici neden sayılsın.

tolgaaaa, seliiiiimmm!!! abi kehanetinizle kırıcam kafanızı!! hele bi gidemiyim, bittiniz olum siizzzz:(((

6 Comments:

  • At 11:41 ÖS, Blogger hephercokhic said…

    ahh ahhh mutlu göz. valla böyle olucak ama içime hiç sinmiyo be..

     
  • At 1:56 ÖS, Anonymous Adsız said…

    postun başlığı benim msn nikim olmuştu geçenlerde bişi yapmamaktan ye iç yat felsefesi..

     
  • At 2:56 ÖÖ, Blogger su said…

    bu felsefe genel olarak benim yaşamıma nakış gibi işlediğim ve zorbaca uyguladığım bir hayat felsefesi olduu için nikten de ziyade bir benden içerii

     
  • At 2:57 ÖÖ, Blogger su said…

    homini pufidi tumbaa ki birgün yatak çökecek korkum o

     
  • At 3:09 ÖÖ, Blogger hephercokhic said…

    bi şi olmazzzzzzz...

     
  • At 9:06 ÖS, Blogger nu'n said…

    aman be sibom var mı bundan ötesi şu fani dünya daaa.....:))

     

Yorum Gönder

<< Home

 
eXTReMe Tracker