İNCİR ÇEKİRDEĞİ

07 Şubat 2007

Evlilik Bölüm Bölüm

EVLİLİK BÖLÜM1
Tipik bir maço adam, çok hoş bir kadınla evlenir ve nikahın hemen ardından kurallarını ortaya koyar. "Eve ne zaman istersem, saat kaçta istersem, ki herşeyden önce eğer istersem, o zaman gelirim ve senden bu konuyla ilgili bir tartışma istemiyorum. Ben baska bir şey söylemedikçe, her akşam yemek masasını kusursuz istiyorum. İstediğim zaman eski kız arkadaslarımla içmeye ve kağıt oynamaya giderim ve bana bu konuda güçlük çıkarma sakın. Bunlar benim kurallarım. Yorumun var mı?"

Kadın: "Hayır, benim için sakıncası yok. Yalnız şunu bil ki, burada her gece saat 7'de sex yapılacak, sen olsanda, olmasanda."

EVLİLİK BÖLÜM2
KarI koca, evliliklerinin 40.yıl dönümünde sert bir ağız dalaşına girerler. Adam der ki; "Sen öldüğünde, mezar taşına şöyle yazdıracağım;
"- Burada benim karım yatıyor Her zaman ki gibi soğuk"
"Yaa??" der kadın; "Sen öldüğün zaman da ben senin mezar taşına şöyle yazdıracağım;
" - Burada benim kocam yatıyor. Nihayet sertleşti."

EVLİLİK BÖLÜM3
Doktor ve karısı kahvaltı masasında tartışıyorlar. Adam hiddetle masadan kalkar ve "sen yatakta da iyi değilsin" der ve hışımla evden çıkar. Bir müddet sonra kötü bir hareket yaptığını düşünüp, durumu telafi etmek üzere telefon açmaya karar verir. Kadın telefonu defalarca çaldıktan sonra açar ve adam sinirli bir şekilde sorar;
"Telefona cevap vermekte niye bu kadar geciktin?"
"Yataktaydım" der kadın.
"Bu saatte yatakta ne yapıyorsun?"
"İkinci bir görüş alıyorum"

EVLİLİK BÖLÜM4
Bir adamın 6 çocuğu var ve bu başarısından fazlasıyla gurur duyuyor. O denli gurur duyuyor ki, karısını, onun tepkisine rağmen, "6 çocuğumun annesi" diye çağırmaya başlıyor. Bir gece bir partiye gidiyorlar. Adam eve dönme vaktinin geldiğine karar verdiğinde, karısının da gitmeye hazır olup olmadığını öğrenmek istiyor. Olanca sesiyle bağırıyorlar; "Eve gidelim mi, 6 çocuğumun annesi?" Kadın, kocasının bu dangalaklığın son derece rahatsız oluyor ve o da aynı şekilde bağırıyor "Ne zaman istersen, 4 çocuğumun babası!"

EVLİLİK BÖLÜM5
Bir işadamı tavernaya girer, bara oturu ve bir duble martini sipariş eder. İçkisini bitirdikten sonra, gömleğinin cebine bir göz atar, ardından barmane bir duble martini daha hazırlamasını söyler. Bunu da bitirince, yine gömleğinin cebine bir göz atar, sonra barmene dönüp bir duble daha martini siparişi verir. Barmen;"Bakın bayım, size bütün bir gece boyunca martini getirebilirim. Fakat, bardağı her doldurmamı istemenizden önce niçin gömleğinizin cebine baktığınızı söylemek zorundasınız." deyince adam cevap verir; "Karımın fotoğrafına bakıyorum. Ne zaman gözüme güzel gözükecek, işte o zaman eve gitme zamanı gelmiş olacak"

2 Comments:

  • At 11:41 ÖS, Blogger nu'n said…

    ahanda işte evlenmemek için bisürü sebep daha:D

     
  • At 3:54 ÖÖ, Blogger ibrahim gök said…

    bunları görünce tüm evli bayan ve erkek birbirlinin arkasından entrikalar çeviriyor hissine kapıldım :)..

    yaşasın bekarlık !!!.

     

Yorum Gönder

<< Home

 
eXTReMe Tracker